Home| Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

 

AKTUALIZACJE COVID-19

Ze względu na ograniczenia dotyczące lotów wysyłka może potrwać nieco dłużej, dlatego prosimy o uwzględnienie dodatkowego czasu na opóźnienia w wysyłce.

 

Chociaż zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone na czas, nie możemy ponosić odpowiedzialności za warunki pozostające poza naszą kontrolą, takie jak zła pogoda, przerwy w świadczeniu usług itp.

 

Czy wysyłasz za granicę?

Z przyjemnością oferujemy BEZPŁATNĄ wysyłkę na cały świat do większości krajów przy zamówieniach powyżej 99 PLN (bez podatków, ceł i międzynarodowego przetwarzania). Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat kosztów wysyłki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

 

Jak długo trzeba czekać na zamówienie?

W zależności od tego, gdzie jesteś, zamówienia mogą dotrzeć do 5-30 dni.

 

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po wysłaniu przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami o śledzeniu przesyłki.Jeśli e-mail Cię nie znalazł, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić status paczki.

 

Dlaczego w dostawie brakuje niektórych pozycji?

Niektóre produkty mogą być niedostępne z powodu dużego popytu w szczycie sezonu.Być może będziemy musieli podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek i mieć wszystko w magazynie jako pierwsze.Jeśli zakupiony produkt jest niedostępny, poinformujemy Cię o tym e-mailem a reszta zamówienia zostanie wysłana, gdy tylko zostaną uzupełnione.

 

Dlaczego moje zamówienie nie zostało dostarczone w szacowanym czasie?

Z powodu COVID 19 na całym świecie mogą wystąpić nieoczekiwane opóźnienia w dostawie.

 

Niektóre produkty mogą być niedostępne z powodu dużego popytu w szczycie sezonu.Być może będziemy musieli podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek i mieć wszystko w magazynie jako pierwsze.Jeśli zakupiony produkt jest niedostępny, poinformujemy Cię o tym e-mailem a reszta zamówienia zostanie wysłana, gdy tylko zostaną uzupełnione.

 

Copyright © 2025 riekerbuty.pl.